Kızlar 4. Aydan beri diş belirtilerimiz vardı gece uyanmaları ağlamalar salyalar ısırmalar kabarıklık vs fakat gelen giden bisey yoktu sonunda sonuca yaklaştık bi kaç gündür çok huysuz ve gece ağlayarak uyanmaları vardı şuan 8 aylığız mama reddimiz hep vardır bizim ama bu aralar artmış durumda dün kontrol ettim tekrardan diş eti baya şişmiş ve iğne ucu gibi beyazlık gördüm tahmini kaç güne patlatır