motherofLeyla Benim küçüklüğüm. Kahvaltıya dair ne varsa hiç yemeden büyüdüm. Sadece omlet patates vs yerdim. İlk zeytini 25 yaşında yedim 🥲 Peynir hala yemem. Sizinki de böyledir belki damak zevkine uymuyordur.
Yumurtayı farklı şekilde denediniz mi. Mesela ben yumurtayı tabağa kırıp üzerine minik minik ekmek doğrarım sonra onu kızartırım yumurtalı ekmek gibi onu sever, ya da patatesli yumurta çok seviyor.