Herkese hayırlı sabahlar sevgili anneler. Oğlum 30 aylık olmak üzere geçtiğimiz cuma tuvalet eğitimine başladık. Bugün 6. günümüz. Fakat hala çişim geldi demiyor ben götürdüm de klozete yapıyor götürmediğim zaman da altına biraz kaçırıyor daha sonra gelip gösteriyor. Büyük abdestini de dün ilk defa klozete yaptı onda da yarım saat çizgi film açtım izlettim bekledi oylelilke yaptı. Acaba hazır değil mi 6 gün olmasına rağmen tutamıyor kasları gelişmemiş olabilir mi çok kafam karışık desteklerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum sizler nasıl atlattınız bu dönemi, yoksa sabırlı mı olmalıyım?