bulutunannesi_ Karakiz22 Ay sizde oturmuş artık bizim hersey üst üste geldi şimdide ilk dişimiz geliyo mama içmiyo 😑
Prensesin_Annesi_ bulutunannesi_ Ek gıdandan da olabilir dişte olabilir siş cıkarırken iştahsızlık oluyor dedi doktorumuz ama bizde suan cıkıcak olan bir diş yok dedi
bulutunannesi_ Prensesin_Annesi_ Ben beklemedeyim bakalım baya şiş tez zamanda çıkar da inşallah iştahı açılır 🙏🏻