Melikeeeqq
13 yaş ogluma eskiden herseyi verirdik
Ne tadım vardı ne başka bişey
Yok yumurtanın sarısı beyazı
Yok tv izlemesin vs hiç bişey yoktu
Şimdi 2 tane daha cocugum var
Geçmiş zaman ile bu zaman arasında bazen gerçekten zorlanıyorum
Değişen ne diyorum
Bazen bazı şeyler komplo olabiliyor
9 aylıktı emmeyi bıraktı
Direk süt vermeye baslamıstım inek sütü
Ne alerji ne baska bişey sabah akşam içerdi
Şimdi diger cocugum 3 yaşında nerdeyse
hep ikilemde kaldım vermeyin zararlı diyor doktorlar.
Açık diyim artık doktorlarda inancım güvencim kalmadı.
Bikac kez teklif ettim begenmedi içmedi
İçen bi cocuk olsaydı verirdim
Ama yogurt peynir bunları her gün veriyorum
Sanırım ne demek istedigimide benim gibi olan anneler anlar :))