Günaydın kızlar, 3 gündür kızımda süren ateş var yani şöyle 37,3 - 37,5 en fazla 38 ve çok huzursuz oluyor ara ara bence dişlerden dolayı çünkü fitil vermek zorunda kaldım onu verince rahatta uyuyor ve hafifliyor ağrısı sanki. Ama daha ne kadar sürecek bu bilmiyorum başka bir şey olsa daha da şiddetlenirdi diye düşünüyorum sabahta turuncu gibi kaka yapmıştı 6 buçukta uyandı bi daha uyumadı zaten genelde de 7 civarı kalkar ama gecelerimiz ah ah
Dün gece 2 de anca uyudu 6bucuga kadar işte bende biraz uyumuşum o kadar 🥲😔niye öyle oldu acaba diye fikir sormak için yazdım