8 aylık oğlum birkaç gündğr huysuzdu megerse gazı sıkışmış kakasınıda yapıyordu halbuki ama biraz katı şekilde şimdi ayakkarını karnını ovdum dr lavman verdi onu yaptık çok bi rahatlamadımı anlamadım birde kimyon çayı verdim bi kaşık acil gaz sıkışmasına ne iyi gelir heöen çözebileceğim bi öneriniz varmı çok aglıyo karnı aşırı sert