mihni çok yaşadım bu ıkınmalar, daha da yaşıyorum, alıştık artık, yüz üstü yatınca çok rahatliyor ama uykuya dalması lazım yoksa istemez gündüzleri kontrol ederek öyle yatırıyorum. Ben artık bu seslere çok alıştım 47 günlük bazen günler iyi bazen kötü gaz sancıları bağlı, ama 20 günlükken daha kötüydü. Çok ağlardım, (Kemer gaz giderici, damlalar,masajlar,karnı sıcak torba neler yapardım ama yine de gazlı) bıraktım ve yavaş azalıyor