Gulizar-1305 Anneler 2. Hamilelğim ve yerleşme kanamam car böyle bi durum yaşayan var mı aramızda bi problem oluyor mu ?
Busra986532 Gulizar-1305 ben hem yerleşme kanaması hemde ilk 3 ay adet gördüm hemde dolu dolu yoğun oldum bir şey olmadı. Ama kız kardeşim lekelenme oldu tutunamadı kese
pembikmom Gulizar-1305 ben yaşadım çok normal bişi olmuyor ama çok fazla geliyorsa doktora görün yerleşme kanaması az olur geçer genelde
hndathn Siz yinede doktorunuza durumunuzu bildirin bir başkasına birşey olmaması size olmayacağı anlamına gelmez.ne olur ne olmaz
Gulizar-1305 [silindi] iyi mi yükselmesi 2. Hamileliğim ama ilkinde hiç böyle bir şey yaşamadım korkuyorum açıkcası
Mommygirl Gulizar-1305 riskli gebelik olarak geçmişti benim ilaç usun süre kullandım. Sonra durdu kanamalar yaklaşık 5-6 ay sürdü
Kayraninannesi15 Gulizar-1305 uzun süre sürmemeli ve rengi kavrengi ve çok açık pembe kabul ediliyor ama koyu kırmızı ve parça parça olmamalı ve mutlaka doktora git durumunu paylaş