buseyrdmc benim de oğlum iki aylık olmak üzere. Geçen hafta ilk kez konak oldu. Hindistan cevizi yağı sürdüm yarım saat beklettim. Sonra yıkadım yıkarken de masaj yaptım derisine nazikçe, konak kalksın diye. Konak tarağı almıştım sık dişli, banyodan sonra da onunla taradım saçlarını, oğlum çok saçlı olduğu için tarak olmadan çıkaramadım kafasından. Tararken kalkmamış konakları da hazır nemliyken hafifçe tarakla kaldırdım derisinden. Biraz önlerde kalmıştı birkaç güne onlar da çıktı valla sadece bir kere hindistan cevizi yağı sürmem yetti çok şükür. Henüz tekrarlamadı.