Annekuzusu_23 Bebekleriniz kaç aylık uyuyorlar mı şuan ben uykusuzluktan ölücem 4 yaşında kızım 1 aylık oğlum var
Milkmama Annekuzusu_23 9 buçukda gece uykusuna yatırdım 1,5 ta bir uyandı bu saat oldu yok uyumuyor. Bir kaç gündür alışkanlık haline getirdi uyku ortasında uyanıyor ve uyumuyor 14 aylık kızım.
suheyla92 Annekuzusu_23 benn. Daha 42 gunluk normalde emer uyurdu son uc gecedir yatagina koyduktan on dk sonra geri uyaniyo. Gazi var belli hareketlerinden cikmiyo o gaz ciksa da surekli yenilerini uretiyo buyuk adam gibi gaz çıkarıyor ama asla bitmiyorrrrr 🤦♀️
alparslan38 Annekuzusu_23 kızım 3 yaşında oğlum 5 aylık bu ara gece uykulari haram resmen oğlan ağlayınca kizida uyandırdı şuan ikiside uyanık bakalm nolacak
AlpBeyinAnasi Annekuzusu_23 2 ay 9 günlük oğlum akşamdan beri bölük pörçük uyuyor bir türlü uykuya geçemedi 🤷 Bugün bir terslik var normalde uyurdu ama atağa filan denk geldik sanırım
mlknr Dün ben öyleydim kızım hiç uyumadı sabah 6 ya kadar ayaktaydık herşeyş çift görüyordum sizin işiniz normale göre daha zor iki çocukla Allah yardımcınız olsun.
Annekuzusu_23 mlknr Amin inşallah teşekkür ederim gündüz kızım uyanıyo oğlum uyuyo ben ne ara uyucam bilmiyorum
mlknr Annekuzusu_23 doğru diyorsunuz uyumaya zamanınız yok. Bu günler geçecek ama anlık olarak insan çok yıpranıyor.
mlknr Annekuzusu_23 inşallah yıpranmaz mı çok fazla yıpratıyor. Ama hep şunu düşünüyorum bir gün büyüyecek be bu günler bir daha geri gelmeyecek böyle düşündükçe bu anların sabırla tadını çıkarmaya çalışıyorum. 🥰
mlknr suheyla92 Allah yardımcınız olsun çok zor gaz sansıcı bacağınızın üstüne yüz üst koyup sırta pıt pıt yapıyor musunuz biz öyle çok güzel çıkarıyoruz birde kimyon çayı deneyin isterseniz doktorum bana onu önermişti.
Annekuzusu_23 mlknr bende öyle düşünüyorum 2 yıl sonra yavaş yavaş düzene girecek inşallah belki daha önce olur ama çok yoruluyorum hem psikolojik hem ruhsal
Annekuzusu_23 mlknr eşim zaten çalışıyor evde olduğu zaman ben ii yaparken bakıyor az da olsa yada yemek yediysel bulaşığı topluyor falan gibi anca buakdar yapıyo
mlknr Biz birde biraz hasta olduk şuanda da burnumuz hep doluyor serum fizyolojik yapıyorum hırıltısı geçiyor öyle bu süreç de beni aşırı yordu çok üzüldüm. Birde bağışıklığımız düşük takipteyiz. Siz yapıyor musunuz serum fizyolojik
Annekuzusu_23 mlknr benim oğlumun da burnu dolu bir aylık işte arada doluyor bazen burnundan falan sütü çıkardı oluyor bebek reflüsü var o zamanlarda çekiyorum Ben de
Annekuzusu_23 alparslan38 benim kızım da oğlum ağlayınca sesine uyanıyor ama o biraz büyük olduğu için geri hemen Yat kızım diyorum yatıyor bu uyandığı zamanlar da olacak İlla çok zor gerçekten insanı bedenen olmasa bile psikolojik olarak yıpratan bir süreç ama kendimi etrafımdaki iki ve üstü çocuklu annelere bakarak İşte onların büyümüş Benim de büyüyecek diye kendimi teselli ederek geçiriyorum
Annekuzusu_23 AlpBeyinAnasi ben bu atak olaylarına falan çok inanmıyorum Aslında kızım da ben de işte 3 ay atağı 5 ay atağı takvimi vardı takip ediyordum ne zaman gelecek diye sonra bir 5-6 ay önce falan bir yazı okumuştum çocuklarınıza atak geçiriyor bu ay da bu olabilir diye damga Vurmayın onu beklemeniz bile çocuğunuzun üstünde baskı yaratır onu hisseder diyordu bebektir bebeklerin her dönemi farklıdır Bu da olur deyip geçirmemiz gerekiyormuş bu süreci
zeyna123 Annekuzusu_23 Vallahi akşam 6 yattı gece 12 bir kalktı gece 2 kalktı şimdi kalktı kakası yaptı karnını doyurdum geri uyumak üzere bebeğim 1 Ay 26 günlük 💙🧿🥹
Annekuzusu_23 zeyna123 Maşallah Sübhanallah daha da güzel olsun bebeklerin Hepsi farklı farklı Bizler yetişkin olduğumuz halde bir günümüz bir günümüze uymuyor Onlar daha yeni adapte olmaya çalışıyorlar bize her ne kadar zor gelse de Aslında onlar için çok daha zor