benimoglumukurtarinesraa bizim daralma var diye böbrek doktorumuz önerdi amlt 6 ayla 18 ay arasında yaptırın dedi kan oluyordu idrarında çoğu zaman, polikistik böbrek tanısı var oğlumun , çocuk cerrahisi muayene etti. ve pipisinin başında çift delik olduğunu söyledi iserken ben çok bişey farketmedim bezini açtığımız da hiç öyle yüzümüze doğru cis yapmadı ama duşa sokarken bazen yaptığında çişini prabol şekilde çiş yapıyordu. normalde olması gereken 1 tek delikmis buyuzden amlt önerdi doktorumuz (peygamber sünneti diye de geçiyormuş) sünnetle birlikte ikisini bir arada yaptı 1 yaşından sonra yapılması gerekiyormuş şuan 15 aylık amlt oldu