hattice22 Lohusayken en tuhaf ne yaşadınız insanlar tarafından, bana 40 gün bebeğin bezini dışarı atma dediler, gözüne süt damlat dediler,adetli kadın bebeğe bakamaz dediler , kimisi de kendi çocuğunun kucağına bebeğimi vermek istedii ayy sinir bozucu
alinduhatg hattice22 yok dışarı çıkma , gece banyo yaptırılmaz suyu gece dökülmez , adetli kadın bakmasın çocuk sivilcelenir , 40 lı kadın bır ayağı çukurda olur vb şeyler 😂
dilberhala1 hattice22 Aman be bunlar ne 😂😂😂😂 ne saçma şeyler 😂😂 hiç öyle bir şeyim olmadı şükürler olsun 1 hafta annem yanımda kaldı şükür eğlene eğlene baktık ettik sonra 40 çıkana kadar bizde kimse gitmez bebeğe annede bebekte kendine gelsin diye kardeşlerimiz hariç kimsede böyle saçma şeyler söylemedi 😂
serenere30 yenianne01 ayni şeyi düsünen tek ben degilmisim valla buna sevindim.Doğurmaktan daha zor ne olabilir deseler lohusalik doneminde olacaklar derim.sırf bu yuzden insan cocuk dogurmaktan korkarmi ya.Valla en guzeli eşinle tek basina kalmak kimse gelmesin en temizi bu.
hattice22 En güzeli teklik benceee ilk 5 gün bir kişi yanımda kaldı ev işleri yemek vs zaten o beş günde eşim de vardı izinliydi sonra 5. Günden sonra eşim meşim evde kimse kalmadı ben de kalabalıktan sıkıldım zaten nefret bir şey gelen giden
Melike06666 hattice22 lohusa kadınsın kimseye sarılma sütün çekilir emzirirken bişey yiyip içme tek banyo yapma dışarı çıkma daha neler neler 40 gün geçmek bilmedi resmen
fadikada hattice22 hiç bir sorun yaşamadım 40 ı çıkana kadar kimseyi kabul etmedim. Daha sonrasında da kimse birşey söylemedi daha doğrusu söyleyemedi 😂 biraz sert bir mizacım var bozup bırakırım kenara onu bildikleri için söylemek istedikleri varsa da içinde tutmuşlardır
fadikada hattice22 fadikada nasıl söylediniz gelmeyin diye ben de demek isterim Direk söyledim 40 ı çıksın buyrun gelin dedim gelmek isteyene. Zaten benim tutumumu da bildikleri için öyle 40 ı çıkmadan gelmek isteyen çok olmadı.
hattice22 fadikada sütün nasıl diye soranlara da hiçbir zaman anlamıcam sizi ne ilgilendirir ki yani sormaya utanırım ben
Dogadilara hattice22 korona vardı erken doğum annem yok yengem ablam geldi bakmaya bana eşimin anne babası dayilarini kabul etmedim korana erken doğum ağrı sonra gelsinler dedim ya tartışma çıkmıştı
fadikada hattice22 fadikada sütün nasıl diye soranlara da hiçbir zaman anlamıcam sizi ne ilgilendirir ki yani sormaya utanırım ben Bence hiç konuşturmayın.Anladığım kadarıyla çevrenizde patavatsız insan çok tavrınızı koymazsanız uzar gider bu muhabbetler
uzunlardananne hattice22 sorana lezzetli bakmak istermisin deme şoku ahahahah çok merak ediyorsan tattiriyim
hattice22 Edininannesii bir de herkesin kucağına istemesi bu niye uyuyor sürekli diye yeni doğmuş bebeği uyandırmaya çalışmaları ayy
AlpBeyinAnasi hattice22 Daha doğum yapmamıştım son ayımdaydım, mahallenin kasabına girdik. Teyzenin biri hamile olduğumu görünce tebrik etti, sonra yumurta haşla başucuna koy 40 gün dedi. Ben tabi he dedim geçtim ama çok komiğime gitti 😂
aryalinayb Ay hepsini bende duydum yok dışarı çıkma yok bebeğin bezi çöpe atılmaz yok bebeğin kıyafeti dışarı serilmez yok odanda başucunda bıçak koy yok bebeğin üstüne sarı örtü ört sarılık olmasın çok fazla şeyler söylüyorlar bnde 5 gün eşimle yanlız evde kaldım gelmek istediler kaynana özellikle kabul etmedim gögüslerim yara oldu çünkü.5 gün bebeğim rahatsızlandı boğazına kaçırdı sütü hastanelik olduk bir gün küvezde yattı bnde eve gitmek istemedim eşim kendi anneme getirdi 40 gün annemde kalcam sonra evime. 40lıyken kimseyi kabul etmicem dedim de akrabalardan çok fazla eleştiri aldım saygı duymadılar zaten daha çok küçük hırpalanmasını istemiyorum annemde olmama rağmen kaynana fırsat kolluyor gelmek için kendi de gelmiyor benim eşim şöför gibi gidip alıyor bide evine götürüyor zor geliyor görümceyle ikisine yaşlı olsa neyse dicem ama daha genç orda kalmıyoruz diye bile laf yapmıştır da eşim bana söylemiyor kızcağımı biliyor ben sessiz kalmayı bıraktım gerekene gerektiği cvbı veriyorum artk evime geçince asıl sıkıntı başlıcak benim kaynanalar her hafta gelmek isticek ben bu istemiyorum eşime bunu söyledim kaynana düşüncesiz bencil bir insan işine geldiği gibi davranır gelmeyin desem de gelir öyle biri hastane’de bile çıldırttı beni acı çekiyorum kimseyi istemedim yanımda kendi yetmedi arkadaşını getirdi yanında benim üstüm açık hiç sormadan geldiler