hndathn yemeyen çocuk yoktur alışmayan tadını bilmeyen çocuk vardır. Çocuklar her konu da bizi örnek alır. Anne baba ne yaparsa onu yapar ne yerse onu yer. Çocuğun yemek seçmesine izin vermemek gerekiyor. Mesela pırasa yemeği yaptınız yemedi kalkıp pilav yaparsanız o çocuktan herşeyi yemesini beklemeyin. Çoğu anne yemiyor diye yediği şeyi yapıyor. Bu da yanlış. Benim çocuklarımın değeri gayet iyi çıktı ama yemiyordu. Babybomb araştırın demek istediğimi anlasanız. Biz babybomb kullanmaya başlayalı gayet iyi yemek yiyoruz. Çok güzel iştah açıyor. 3 yıl olacak kullanıyorum. İştah açmasa 3 yıl kullanmam değil mi. Bu kadar kullanan kişiler boşa kullanmaz araştırıp aldım herkes memnun.