tefe
Ayyy ben ölüyordum her ay hastanelik oluyordum kusma bir yandan ağrı desen aman yarabbim doğurdum 40 çıkınca adet oldum yine öyle çok kötüydüm doğum kontrol ilacına başladım sonra ki ay gram ağrı kalmadı bende 3. Adetimi oldum yine ağrı yok doğum kontrol hapı çok iyi geldi bana ağrılarıma