mbabygirlm hamileyken dinlenmek çok zordu, büyüğü yedirmek, onunla oyun oynamak ve ev işlerini halletmek zaten bütün günümü alıyordu. Öğlenleri onu uyuturken kendim de uyuyordum, işlerimi parça parça yapmaya çalışıyordum. Son aylarda ağrılarım oluyordu zaten ev işleri hak getire. İkinci doğduktan sonra biraz daha rahattım en azından ağrılarım gitmişti. Tabi yeni bebek var onunla ilgilenirken büyüğü de ihmal etmemek gerekiyor ama çok şükür küçük oğlum kolik değil zorlamıyor şimdilik. Yedirip yatırıyorum duruyor çoğu zaman, zaten durmasa her şeye nasıl yetişirdim bilmiyorum yardımım da yok, küçük oğlum 2 ay 9 günlük oldu daha annem bile gelip göremedi çok uzakta yaşadıkları için. Hiç tüyo filan veremiyorum maalesef bam bam bam geçiyor hayat 😂
Sling alın arkadaşlar şimdi aklıma geldi, gündüz bebek durmadığı zaman slingle taşıyorum hem işimi yapabiliyorum, hem de abisiyle ilgileniyorum. Büyük oğlum 3 yaşında