Betulb bence göreceli. Ben ne bulduysam yedim gazda yaptı ama yemeyede devam ettim bebegin bünyesi alışnca zorluk cekmiyosun. Cok abartmadan dene istersen kimyon demisler onu dene. Faydasi olacaktir cok guzel sut yapar. Gazını cıkarmasna yardmci olursun yememezlik yapma.