cacaaaaaa Kızlar merhaba kol altı spiral varmış aranızda yaptıran var mı nasıl bişe korunma yöntemi olarak önerir misiniz
Sarikuzumalp cacaaaaaa Vallahi nasıl bir şey bilmiyorum gebelik okulunda anlatılmıştı ve erkeklere de yapıldığını söylemişti ebe 🙈
ey25eb25en cacaaaaaa İmpilant bende onu yaptırmayı düşünüyorum koşa zamanda diğerleri denedim verm alamadım 3. Çocuk oldu son şansım bu 😂
efsacan Sarikuzumalp erkeklere yapiliyorsa eşlerimiz yapsin 😄 kadinlarda adet duzensizligi oluyormuş çünkü