aslalp Sineral antibiyotik kullanan var mı emziriyorum ama çok tereddütteyim çocuğa geçip zara vermesinden!!!!
Unicorn67 aslalp doktormu yazdı ? Bir tane antibiyotik var emzirirken kullanılan bende kullandım ama ismini hatırlamıyorum ne yazikki
mtopcugr aslalp doktor tavsiyesi ile mi kullanıyorsunuz bende bu kış orta kulak iltihabı oldum mecbu kullandım daha sonrasında da diş için Augmentin kullandım bir yan etkisi yok
balkanlardangelensogukhava aslalp ilacın etken maddesini e-lactancia sitesinden sorgulayıp emzirme ile uyumlu olup olmadığına bakabilirsiniz
mommymery aslalp Bebeğim 40 günü geçince hastalandı ve bende kıs dönemimde emziriyordum Aksef kullandım doktor önerisiyle
balkanlardangelensogukhava aslalp https://www.e-lactancia.org/breastfeeding/ornidazole/product/ link paylaşmak yasaktı galiba ama okuyun lütfen. En doğru bilgiyi doktorunuz verir tabi