Kızım 3,5 yaşında herşeyi konuşuyor ama çoğu kelimeyi yanlış söylüyor ben düzeltiyorum ben söyleyince bazılarını söyleyebiliyor bazılarını beceremiyor anne söyleyemiyorum diyor üstüne düşmuyorum o an. Örnek verecek olursam suya fu demesi gidiyoruz ddiyoruz gibi gibi ufak yanlışlıklar ben dilini anlıyorum ama çevremdeki insanlar pek anlamıyor. Zaten dili 3 yaşında açıldı beş altı aydır konuşması maşallah çok güzel ilerledi önce çok çok az kelimesi varken şu an dörtlü beşli cümle kuruyor bu durumu yaşayan düzelen oldu mi kendi kendine krese de gidiyor bu araca bu neden oluyor olabilir