obal agir otizm olup tanısı kalkan cocuk vardi. anne burada ve instada paylaşıyordu. tanının kalkacagindan oyle emindi ki. oyle ilgilendi ki cocuguyla. ve düşündüğü gibi oldu. tanı kalkti. dusundugumuzu cekeriz. zor tabi boyle bi durum icindeyken olumlu dusunmek. ama mutlaka size bu konuda yardimci olacak kitap ve meditasyonlar vardir