Tugbakskn33 ben kızımı 3 aylıkken öğrendim. Öğrendiğimin sonraki haftasında başladı kusmalarım. Doğumda dahi kustum. Çok kötü, korkunç bi hamilelik geçirdim. Sabahları dış kapımı açık bırakırdım. Olur da kusarken bayılırsam komşulardan biri görür diye. :) 9 ayımın 6 ayı hastanede serum yemekle geçti.
Ne zaman ki Denizi doğurdum geçti. Rabbim kolaylık versin.