Ilayda-32 Bebeğim 17 aylık ve bana çok düşkün bir dakika olsun yanımdan ayrılmıyor babasına bile gitmiyor bu durumda olanlar varmı tavsiyeleri nelerdir
Tatlican Ilayda-32 yanlizmi yasiyorsunuz kardesim bizden uzak istanbulda yanlisz kizi 3bucuk yasinda hala ne babasinda durur nede bizimle ben onun gibi hic gormedim.Benim kzimda bana cok düşkün ama isim varsa durur biriyle.
Melikemg Ilayda-32 kızım 7 aylık gün boyu benle olmasına rağmen babasını görünce beni unutuyor bana gelmiyor bile
nescafebagimlisi 18 aylık bebeğimde öyle ben nereye o oraya 😀 Ayrılık kaygısının pik yaptığı dönemlermiş
Ilayda-32 Kendimi sorgulamaya başladım artık nerde yanlış yaptım acaba diye kendi başına oyun bile oynamıyor 🤦
kalmaz Ilayda-32 benımkıde oyle bana cok duskün.yürüyor mu sizinki.yuruyunce belkı rahat ederim diyorum ama bılmıyorum