Arkadaslar kimseyi kötü etkilemek istemem cunku ben okuyunca hep kötü etkilenirim diye yazmadım bugüne dek.
Sürekli kaygı içerisindeyim, bebeğime bir şey olur mu kaygısı 🤦🏼♀️ hastalanırsa daha da kötüleşirse kaygısı. Ben böyle bir anne olmak istemiyorum. Emzirdiim için psikiyatriyw gitmiyorum ki teşhisi konulmuş anksiyete bozukluğum var.
Kızım suan 9 aylık cok sükür varlığına
Geçenlerde instagramda denk geldi ABÖS
Gece en çok uykuda olurmuş
Cidden bunu duyduğumdan beri sürekli aklımda,cıkaramıyorum.
En cok 2-4 ay arasında olurmuş kimi 6 ay a kadar riskli diyor kimi 1 yaş diyor.
Herkes benim kadar kaygılı değildir de
Olanlar kaygılarıyla nasıl basa cıkıyor ?
Özellikle bebeğim olduktan sonra basa cıkanıyorum.
Kötü tecrübeleri bilen anneler lütfen daha fazla etkilenmeyelim onları yazmayalım