eli391_ Kızlar bebeğim 9 aylık kilo kaybı çok oldu . Bende cici bebe aldım ama süt ile yapmıyorum yoğurduna koyuyorum kahvaltısına koyuyorum . Bazen bi yere gideceğim zaman su ile yapıp veriyorum. Bide şu arı mamaları varya 12 vitaminli 7 mineralli işte muzlusu var hurmalı Ballı irmikli vb. Var bide ondan veriyorum akşam uyumadan. Bilmiyorum iyi mi yapıyorum kötü mü yapıyorum bazıları diyor ver bazıları diyor verme . Vermediğim zamanlarda bazen yemek yemiyor aç kalıyor sıkıştığım zamanlar veriyorum aranızda veren var mı !?
Menessasmom eli391_ sıkışıp verdiğiniz için yemek yemiyor olabilir bence onu vereceğinizi biliyor çünkü alışmış birde şekerli olduğu için onları istiyor. Bence vermezsen iştahıda açılır aç kalmaz merak etme şimdiden öyle yapıyosan ilerde çook sorun yaşarsın canım bırak aç kaldın yiyecek elbet yemeği
TugceAsil eli391_ canım un kavurması yap annen kaynanan bilir veya netten bak yap hem tereyağlı ve un sonuçta cici bebe yerine bunu yap kavanoza bas ihtiyacın oldukça kullan hem daha faydalı hemde daha uzun süre tok tutuyor. Mesela ben yoğurduna 1 yemek kaşığı katıyorum veya sabah kahvaltısına avakado 1 yk un kavurması peynir ekliyorum öyle veriyorum gibi
eli391_ Menessasmom önce tabağını bitirirdi şimdi hiç bitirmiyor . Ama o şekerli tatlı şeyleri yiyor bitiriyor
eli391_ Aslicamm peki gece yatmadan ne verecem bu çocuğa. Hiç bilmiyorum ya önce meyve püresi yapar pirinç unuyla verirdim
Mlk026 eli391_ alışmış tabii çocuk tatlıya kiloyu kafaya takıyorsan kemik iliği yap çorbalarına kat irmik kat çorbasına bunlar kilo yapar o hazır şekerli zararlı şeyleri berme
Zinnetnur eli391_ gece yatmadan irmikli mama yapın İrmik muz ceviz pekmez bebe bisküvisi ve zeyrinyağı hem çok lezzetli hem besleyici bi öğün oluyor gece acıkmıyorlar ben öyle yapıyorum
rabia87 eli391_ muzlu irmik yapabilirsiniz, armutla irmik yapabilirsiniz hem tok tutar hemde şekerli değil
Aslicamm eli391_ bi şey vermenize gerek yok anne sütü aliyosa anne sütü mama aliyosa mama. Zaten yemek yeme işlemi uyumadan en az 1 st once bitmedi lazım. Bebekler genelde açlıktan değil alışkanlıktan uyanıyolar
tupbebekannesi123 eli391_ onlar yerine hipp markasını kullanabilirsiniz onlarda şeker yok içerikleri daha temiz. Cicibebe değil de bambala, makarna lütfen, weefood, oh natural bunlarda sağlıklı bisküviler var onlardan alabilirsiniz