Geçen ay oğlumda aynı durumdaydı. 9 aylıktı aynı şekilde. Acile gittik kaka ve idrar testi yaptırdık herhangi bir şey çıkmadı. Doktor mide bulantısı için ilaç, probiyotik ve kaybettiği sıvıyı yerine koyabilmek için suyla karistirilan bir toz verdi. Verilenlerin kullandık kusma yaşanmadı fakat ishal 1 hafta devam etti. Bu sürede mama ve ek gıda istemedi sadece emdi. Bence sizde bir sağlık kuruluşuna götürün bebeğinizi çünkü bebeklerde sıvı kaybı olumsuz sonuçlara neden olabilir