Ipekaslankus34 seni o kadar iyi anlıyorum ki . Emzirmek bana göre anneliğin vermiş olduğu en güzel şey . En güzel bağ. İlk kızım memeye o kadar düşkündü ki anlatamam . Herkes diyodu ki bu kız zor bırakır memeyi . Son zamanlara doğru artık o kadar emmek istiyodu ki üstümde uyurdu sabaha kadar bir sağ meme bir sol meme .
2 yaşına geldi . Bende aynı senin gibi hissediyodum . Nasıl bıraktırıcam , nasıl uyucak . Memede uyurdu sadece .
Ama ben abdestimi aldım niyet ettim bildiğin . Dua ettim bol bol . Sadece 3 gün çok zorlandım geçti gitti. Evet duygusal olarak biraz zorlanıyorsun ama sonrasında yemek yemeleri düzeliyor . Uyuma konusunda da bir süre ayakta sallanacak falan . Öyle bir an oluyo ki bu kadar kafama takmama değmedi diyosun . Ama asla kötü düşünme ayrıca illa 2 yaşına geldi hadi bırakıyım demene gerek yok . Bıraktırmadan önce ilk başlarda ona anlatmalısın . Bak sen artık büyüdün normal süt içelim . Benim sütüm artık bitiyor, çünkü bebekliğinden beri o kadar çoook içtin ki bitti artık de gülerek tabi . Suçluyormuş gibi değil .
Onu buna hazırla öncesinde hep anlat güzelce .
Kendini hazır hissettiğinde ve de onunda hazır hissettiğin anda niyet edip dua edip başla . 🌸
Allah yar ve yardımcın olsun şimdiden