Kızlar oğlum hirden ateslendi ve sağ yanağı şişti ari sokmus gibi oldu kandada enfeksyin çıktı doktorlar selülit dediler 1 haftadr hastanede yatryrz şimdide rota virüsü oldu basina gekne var mı yanagida hala tam inmedi dün baya kustu ishakide 4 gundur var çok moralim kaçtı başına gelenler yazabilir mi