İyi akşamlar herkese 💖🙏 Oğlum doğduğundan beri aynı bezi kullanıyordu 6. Ayda sürünmeye başladı 10 aya kadar süründü şimdi 2 aydır normal emeklemeye başladı ve iki aydır sadece lastiklerin olduğu yer pişik gibi oluyor döküntü şeklinde başına gelen oldumu başka bez aldım denedim doktor krem vs yazdı yine aynı