Azizeguney Kızlar bebeğimi sağ memeden beslediğim zaman sol memem sızlıyor. Sol memeden beslediğim zamanda sağ memem sızlıyor. İlklerde normal dedim ama zamanla canımı sıkmaya başladı bu durum? Benim gibi bu durumu yaşayan var mı?
Demet55arslan Azizeguney çünkü süt kanalların genişleyip süt doluyor. Canını sıkma.. zamanla geçer.. kafana taktıkça sürekli odaklanırsın..
Fkiklim Azizeguney sütün kaynıyo cok normal iki memeyide emzırın dıye ondan dıyolar canım sagı emzırdıgımde sol meme uyarılıyo ve süt üretiyo
Demet55arslan bambammom canım o ara çocuk emmiyorsa sütü iyicene sağ eğer bebeği emmesi yakınsa 5 dk sağman yeterli hem göğsün rahatlar. Hep sütün boşa gitmez. Hemde beyne uyarı vermiş olursun daha çok üretir göğsün.. dolu göğüste yapar sancı. Boşaltt gitsin emzirmeden önce içirirsin yada at buzluğa sen dışarı bi kahve içmeye git. Bebek yine sütünü içsin.. 😉😉😉
Fkiklim bambammom süt kaynıyo cünkü bir memeyi emzirirken digeri süt dolar o yüzden biraz sag birazda solu emzırın diyolar
Minnakyavrumm Ya kızlar bir sey sormak istiyorum Ya da yerı. Benim oğlum sol göğsümü 4 yada 5 ay emdi sonra hıc emmedi ve hala süt var rengı cok sarı cıkıyor ne yapmalıyım emzırebılırım Yardımcı olursanız sevınırım Çok agrı yapıyor tekrar emzirmek istiyorum