Benim iki çocuğumda da oldu o biri 2,5 yaşında diğeri 45 günlük maalesef çok rahatsız edici bişey o hırıltı sanki hep balgam var gibi ilk çocuğumda kamerayla baktı kbb doktoru doğuştan kıkırdak yapısı yumuşak bol bol güneşe çıkarın 2 yaşında geçer dedi ama 2 yaşına bilmeden ortalama 3 aylıkken falan bi anda kesildi bunda da doktora götürmedim muhtemelen aynısını diyecek