Anneler oğlum şuna tam üç yaşında son dört aydır boyu hiç uzamadı en son dört ay önce yarım cm uzamıştı boylu olsun diye takıntım evhamım yok ama gelişimi konusunda acaba bir sorun mu var diye içime kurt düştü kilo neredeyse bir yıldır aynı bir iki kilo alıyor hatta bi ara üç kilo almıştı ama bi hasta oldu yine aynı aynı kiloya düşük iyice evhamlandım ama bu sebepten doktorumuza danışsam sorsam mı yoksa normal midir bi atak dönemi var mıdır gelişimde tecrübeli annelerimiz ne dersiniz bana (boy:90cm kilo:11)