Bir kızım var birde oğlum olacak inşallah 22 haftalık detaylı ultrasona girdim ve doktor böbreklerde idrar birikmesi olduğunu sınırda olduğunu belirtti internetten baktığımda baya kötü sonuçlar dogurmus bu konu hakkında bilgisi olan var mı veya başına gelip bebeğini sağlıklı bir şekilde kucağına alan oldu mu