anonim96 kettle da sıcak su kaynatıyorum kaynatmış olduğum suyu kovanın içine döküp üstüne bi ölçek deterjandan döküyorum sonra içine kıyafetini ekleyip suya iyice batırıyorum . Ara , ara da kontrol ediyorum. Leke çıkınca su sıcak ise başka lekeli kıyafet de deniyorum . Su soğuduğu zaman leke çıkarma etkisini kaybediyor . Beyaz bi taytı vardı kızımın çikolata lekesi olmuştu 2 aydır denicem deneyemedim bu sıra da ara , ara giydik normal makine de çok yıkadım ama çıkmadı . Dün leke cıkarıcıya koydum yeni alınmış gibi . İyiki keşfetmişim diyorum gerçekten çok etkili .