sekerportakalix Kek kalıbım daha önce yapışmazdı şimdi yapışıyor eski di desem eskimedi çok kullanmadım da Aksu döküm granit kek kalıbı napmalıyım kızlar yarın misafirim gelecek kek yapmak istiyorum ama
[silindi] sekerportakalix Granitlerin sorunu bu. Bende aynı şeyi yaşıyorum. Bir yapışıyorsa beş yapışmıyor. Yağladıktan sonra un serpiştirin.
iki_prens_annesi_ sekerportakalix iyice yağlayın sıvı yağla değil margarin veya tereyağ la bide az bişey un serpin o zaman yapışmiyor
Nursensglk sekerportakalix yağ sürüp üstüne un döküp kek kalıbına güzelce yayın ama azıcık un amaç üstünü kaplasın
sencerareninannesi sekerportakalix ufak bi çizilme bile yapışmasına sebep oluyor maalesef. Önce tereyağlayıp sonrada un serperseniz asla yapışmıyor. 3 senedir böyle yapıyorum keklerimi. Hiç yapışmadı.
sekerportakalix Yamanikomm028 onu da denedim iyice soğumasını da bekledim yapşıyor ya teşekkür ederim birde okadar para verdin atmaya da kıyamıyorum
[silindi] sekerportakalix En doğrusu kalıp değiştirmek sanırım. Üşengeçliğimden kalıp almaya gitmiyorum. Bu yüzden küçük kalıbıma kek yapıyorum 🥲
sekerportakalix [silindi] bende istiyorum ama şuan kek kalıbım 400 küsür fiyatı atmaya kıyamıyorum daha yeni sayılır
Yasirefeninannesi sekerportakalix iyice katı yağ ile yağlayın her tarafını un serp her tarafına gezdir kalan unu dök sonra kek hamurunu dök kalıba
iki_prens_annesi_ sekerportakalix hiç denemedim ama olabilir bence siz dediğim gibi yağlayın azcik un serpin iyice de soğusun çıkar Allah’ın izniyle inşallah Allah utandırmasın
sekerportakalix iki_prens_annesi_ ay amin İNŞALLAH yapacağım keki çocuğu okula götürdükten sonra bakalım
ceydakerem Yağladıktan sonra kek çırpıp hazır olana kadar buzdolabına koy soğusun kalıp orda benim kalıbımda öyleydi artık yapışmıyor , sonra kek hamurunu dök ısınmış fırına at çıkar