bebekece Hanımlar merhaba, yatak arayışındaydım 2 yaşındaki kızıma bu markanın bu modelini almayı düşünüyoruz ama etrafımda kullanan kimse yok. Var mı kullanan memnun kalan? Yanında babası veya ben yatsam rahat eder miyiz?