Kızlar oğlumın iki gündür tek gözünden yaş geliyor ara ara. Çapaklanma kızarma vs yok. Doktora götüreceğim yarın da bakayım durumuna rüzgardan enfeksiyondan vs olabilir mi diye düşündüm ama araştırdığım her yerde tıkanıklık olabilir yazıyor. Tıkanıklık olsa şimdi mi ortaya çıkar 14 aylığız. Başına gelen var mı