hattice22 ben hamileyken doktoraya başladım ve ikinci donemindeyken dogum yaptım. Benim en büyük avantajim derslerimin online olmasıydı pc karşısında bebeğim kucagimdayken bazen dersleri dinledim bazen ağlardı dinleyemezdim. 3 ay annemle kayınvalidem dönüşümlü kaldılar çünkü sunum hazırlamam makale yazmam sınavlara hazırlanmam gerekiyodu. Ben tüm işlerimi dogum öncesinde bitirmeye çok ugrastigim için stresli bi hamilelik geçirmiştim. Bu süreçte ebeveynlerden biri destekçi olarak gelebilirlerse halledebilirsiniz diye düşünüyorum devamsızlık haklarınızı da kullanırsınız bazen rapor da alabilirsiniz belki devam zorunluluğu yoksa zaten daha rahat bitirirsiniz