Kiwinin kamerası var. Kiwipet diye Trendyolda 500küsür lira. Az önce bakıyordum bende. Ondan alacağım. Benim bebem henüz çok küçük de. Sese karşı aşırı hassasiyeti var. Çıt sesine uyanıyor. Bu sebeple gündüzleri odasına koyup kamera ile iletişim halinde olmak istiyorum bende. Telefondan bağlanıyorsun. En ufacık bir seste yada harekette bildirim geliyormuş. Canlı izliyorsun telefon ile. Daha güzelleri var tabi monitörlü olan da biraz cep yakıyor onlar maalesef 😒