Bezelye03 Bebegim yürüyor artik. 14 ayligiz yazin da kullanabileceğimiz ayakksbi önerisi istiyorum annelerim. Görsel de atabilirsiniz
hunilimomy mirayyldrm19 Forumlarda üyeler arasında yapılan link ve program paylaşımında, bilgisayarınızda oluşabilecek problemlerden kullanıcılar sorumludur. Yaşanabilecek her türlü olumsuzluğun önüne geçmek için sitemizde LİNK kullanımı kesinlikle yasaktır.
Usnac1995 Bezelye03 Bende Vicco aldım çok iyiydi. Şimdide nike file bir model kullanıyorum bu bana daha rahat geldi Viccodan