sahrabalam2 hayır zaten damar yolu yumuşak bir plastikten ibaret,damarına bir şey olmaz,morluk olabilir o da damardan cilt altına sızan kan sebebiyle olur ve bir iki güne geçer. Çok cesur bir cocukmus ☺️ ben şu yaşımda damar yolundan acayip korkarım,açıldığında ama bozulmasın diye elimi kimildatmam bile 😅