burdim89 Merhaba herkese, bebeğim 50 günlük. Bu akşam her iki göğsü emzirdiktem 1 saat sonra süt sağmak istedim ve toplamda 50 cc anca çıktı. Çok moralim bozuldu, sizce normal mi yoksa az mı? teşekkür ederim
tazeanne98 burdim89 gayet normal emmiş sonuçta seni birde bir ebe demişti çok sık sağım yapmak da iyi değilmiş göğüslerim şişmişti benim. Bünye 2 bebek var gibi algılayıp daha çok süt üretimine çabalıyor mastit oluyodum az kalsın🥲
burdim89 doktora kalsa her emzirme sonrası kalan sütü sağ diyor, ben onu yapmak istemiyorum. Bu akşam bakayım dedim ne durumdayım diye, az geldi bana 🥹