rabia17 Merhabalar. Kızım 3 haftaya yakındır kabız önce ishal oldu bu nedenle gittik röntgen çekildi gaz var dediler ve lagman yaptılar o günden sonra çocuğum kaka yapamadı hep karnım ağrıyor diye ağlıyor. Duphalac önerdi acil doktoru içmesine rağmen yine yapamadı.
Bugün kendi özel klinikte olan doktorumuza gittik
Kesinlikle popodan lagman,fitil ,zeytin yağ sıkmak gbi uyarı yapma alışır hiç yapmaz ve korkar bu nedenle de yapmaz dedi.
Culturelle Kids ( probiyotik ) kendi ogluna da bunu kullaniyormus ve yaz bitimine kadar bitakma dedi bide dulcosoft yazdı. Bu ikisi cook iyi gelir dedi. Kızım 13 gün sonda 24 aylık olacak.