17 aylık kızimı memeden kesiyorum bugün 3 üncü günüm gece emerek uyuyordu çoğu geceler sabaha kadar emiyordu çok sık uyaniyordu yenekde yemiyordu kesme kararı aldım bugün 3 günüm güzel ilerliyor fakat kucağımda ayakta sallıyarak uyutuyorum başka türlü uyumuyor gece uyanincada bazen kucakta bazen ayakta sallıyorum yanlış mı yapıyorum böylemi alısır başka türlü uyumuyor ve gece uyanmalari ne zaman son bulur