rumeysa24 2 haftadır tırnak batması var hafif sızı vardı ama iki gündür morardı çok ağrıyor sizce ne iyi gelir?
nadidelifora rumeysa24 furacin krem alın eczaneden. Muhtemelen iltihap yaptı. Kremi sarıp yatin sabaha kadar zonklayacaktir büyük ihtimal. Ama bir kaç güne rahatlarsıniz. Kabir azabı gibidir gerçekten çok geçmiş olsun.
Mlk026 rumeysa24 yeni doğum yaptığım da benim de oldu soğanı pişirdim dardım rahatlattı ayrıca bactoraban krem iyi geliyor doktor bebeğime vermiştim geçmezse antibiyotik veriyor doktor
nadidelifora rumeysa24 birde aklıma şimdi geldi. Bir ot var.Google’dan damar otu yazıp resmine bakın parklarda bahçelerde oluyor. Onu bulabilirseniz ocakta ısıtıp sicakken sararsaniz oda çok iyi gelir.