Kendi odasına alışması daha iyi tabiki benimki 18 aylık ama bizim yanımızda yatıyor , aslında ben 4 aylıkken falan kendi odasına alıştırmıştım deprem olduğu zamandan sonra yanıma aldım sonra odasına da alamadım , yaz gelmişti bizim odada klima var o sıcakta bunalmasın diye şimdi 18 aylık oldu ayırsam mı diye düşünüyorum yatağa sığmıyoruz zaten dün yere yatak yaptım onda uyudu , beşiğe de sığmıyor artık yatak alıp ayırmayı düşünüyorum artık ama yine yaz geliyor sonsuz döngüye giriyoruz 😂