Merhaba kızlar,
Kızım 13 aylık olmak üzere. Destekli yürüyor ama tam dengeli değil. Çok hızlı adım attığı için dengesi bozulup düşüyor. Biryerlerden tutunup kalktıktn sonra kendini bana doğru bırakıp 4-5 adım atabiliyor ama kolları hep yukarı kaldırarak yürüyor sonra dengesi bozulup düşüyor. Tam denge sağlayamadığından böyle galiba.
Ne zaman kolları aşağı inmeye başlar dengeyi ne zaman kurar bilmiyorum. Egzersiz yotırmaşı mıyım yoksa kendi haline mi bırakmalıyım bilmiyorum.
Çocuğu zorlamak da istemiyorum. Uzun boylu bir bebek acaba diyorum bu yüzden dengeyi kurmakta zorlanıyor olabilir mi? 1 yaş kontrolüne gittiğimiz de 78 cm di. Hala öyledir muhtemelen.
Sizler de durumlar nasıl? Tavsiyeleriniz var mı?