Berko Kızlar oğlum 14 aylık olacak anne demiyor inatla ama sürekli baba diyor hemde öyle güzel diyor ki bikaç kere anne dedi ama çok nadir
mandalinaaski Berko sabırla bekledim benımm oğlum şuan 15 aylık . Bir haftadır anne diyo ama ben öğrettim devamlı sık sık annem annem dedim yanında çocuğu maruz bıraktım birazcık 😁😁😁 annesi annesi artık söylüyor
Berko 2bebislianne_ genelde ilk baba mı diyorlar ya şuna baba baba diye dolanıyor ilk kez kıskandım ya
Berko altioktuana bizimkide öyle resmimizi görüyor baba diyor anne de diyorum yine baba diyor sanki bilerek kıskandırmak için der gibi 😂
Ecmel_Vera Benim 17 aylık anne demiyor. Yani üzülmüyorum ama gün içerisinde kaç sefer su dememe ragmen yinede su demiyor sadece baba dede amcta diyor başkada birşey demiyor.
beyzzsenturkk_ Berko 15,5 aylık bana beyca(beyza) diyo babasına da dezeey (sezer) diyo ahahahah asla anne demiyor annii bile yok an bile yok ama babasına baba babi babiiikk babooo her şeyi diyo
Mommyhann Berko bebeğim 18 19 ayına kadar bana hep ismimle seslendi herkesten öyle duyduğu için 😂😂 hoşuma gidiyordu şahsen ondan sonra anne demeye başladı