Kızım 15 aylık olacak uyku konusunda 1 adım bile iyileşme görmedim. Doğduğundan günden beri uyumaz. Saatlerce uyutmaya çalışırım çoğu zaman beşiğine bile koymayı başaramam ya da yarım saat 1 saat uyur sonra kalkar tekrar 2 3 saat uyutmaya çalışırım. Yani kesik kesik 2 3 saat uyuyorum günlük. Bakın bir gece bile bebeğimi uyutup oturup dinlenip bir çay kahve içemedim abartmıyorum ya 1 gece bile. Çünkü ben uyutmaya çalışırken zaten saat geç olur sonra da ben bayılır kalırım. Zaten uyuyabildiğim en fazla 1 saat. Az ağlamadım sabah işe giderken 😀 artık sinir sistemim kaldırmıyor gece olsun istemiyorum. Hayır ben şimdiye kadar hiç böyle çocuk görmedim cidden var mı merak ediyorum