tazelianne Kızlar merhaba bebeğime molfix bez denedim ama bebeğimin bacakları biraz tombiş molfixte kalın olduğundan biraz bacakları ayrık durdu eşimde çok ayrık deyince sleepy bionatural aldım ama molfix performansı yok, bizim gibi sorun yaşayan oldu mu?
bilememolabilir tazelianne molfix kullanıyorum doğduğu günden beri ama hiç oyle bacak ayrık durma vs sorunu olmadı bezde. Ayrıca pişik vs olmadı hiç çok memnunum ben.
Woman35 tazelianne bi yerde okumustum bacaklari zaten cok bitisik durmamaliymis ne kadar dogru bilmiyorum ama bi de bezi agladiktan sonra ic tarafindaki sizdirmayan lastigi tam bacaklarinin arasina dogru yerlestir
1meowmam . Bizimde sorunumuz 5 kullanırsam bacaklarda iz yapıyor 6 kullanırsam büyük geliyor. Molfix sızdırmazdı geceleri ıpıslak oluyor gece kalkıp 2 kere bez değiştirmek zorunda kalıyorum tuvalete alıştırmayı düşünüyorum. 2 aya kadar